Efektivní řízení vztahů se zákazníky je jedním ze stavebních kamenů úspěchu každé firmy
Řízení vztahu se zákazníky
Bez spokojených zákazníků nemůže být dlouhodobě úspěšné žádné podnikání. Pokud budou zákazníci spokojení, budou se k poskytovateli vracet nebo u něj budou zůstávat, navíc svoji kladnou zkušenost s poskytovatelem budou „šířit“ dále. Naopak nespokojený zákazník se nejen nevrátí nebo bude mít tendenci aktivně hledat alternativního poskytovatele, ale hlavně „pomluví poskytovatele, kde to jen půjde“. . A nespokojený zákazník pomlouvá častěji, než spokojený zákazník chválí.
Společnost g82 nabízí řešení, které umožňuje lépe porozumět vztahu zákazníka a poskytovatele tak, že identifikuje klíčové oblasti tohoto vztahu, odhalí hlavní důvody zákazníkovy spokojenosti a příčiny jeho nespokojenosti. Současně pomáhá identifikovat nové příležitosti při utužování obchodního vztahu se stávajícími zákazníky a navazování vztahu se zákazníky konkurence.
Řešení g82 zohledňuje jak racionální, tak i emocionální dimenzi vztahu zákazníka a poskytovatele. Umožňuje celkový pohled na vztah zákazníků a poskytovatele i detailní diagnostiku tohoto vztahu.
g82 nabízí propojení výsledků výzkumu s interními databázemi a segmentacemi zákazníků , workshopy pro implementaci výsledků do interních procesů, vybudování panelu zákazníků pro pravidelné výzkumy retence, testování novinek apod.
Pokud se chcete o tomto typu výzkumů dozvědět více informací, prosím, kontaktujte nás na adrese: ondrej.hladky@g82.cz