U optimalizace produktu či produktového portfolia
uplatňujeme nejnovější úspěšné metodiky na světě.
Tyto studie patří k našim specialitám.
Optimalizace cen a produktů
-
Co se stane s preferencí Vašeho produktu, pokud Vaši cenu zvýšíte o 5%? A co se stane, pokud konkurence zvýší ceny pouze o 3%?
-
Jaký bude zájem o nový produkt/službu na trhu?
-
Jaké je optimální cena nového/upraveného produktu tak, abyste dosáhli co největšího možného zájmu mezi zákazníky?
-
Při jaké ceně produktu/ služby dosáhnete největšího zisku?
-
Jaká je cenová citlivost Vašich zákazníků?
-
Které vlastnosti produktu/služby mají největší vliv na rozhodování zákazníků?
Kladete-li si nějakou z výše uvedených otázek nebo jinou otázku týkající se nastavení ceny, skladby produktu/služby… g82 Vám nabízí řešení, které Vám pomůže najít optimální nastavení Vašich stávajících nebo nových produktů/služeb, tak aby jejich parciální nebo souhrnná výkonnost byla pro Vás optimální. Pomůže Vám při analýze a budování Vaší cenové politiky. Nabízí modelaci odhadů budoucích prodejů nového / inovovaného produktu, služby…
Ve svých řešení g82 používá metody typu conjoint (considered jointly) a nově také metodiku Common Scale Discrete Choice Analysis (CSDCA) . Díky vysoké míře kumulované zkušenosti této oblasti Vám zajistíme správný design, který je klíčovou podmínkou kvalitních a použitelných výstupů.
Pokud se chcete o tomto typu výzkumů dozvědět více informací, prosím, kontaktujte nás na adrese: richard.hospodsky@g82.cz