100% QUALITY

Jak nás vidí naši klienti…

Reference od našich klientů

„Agentura g82 přináší vždy řešení na míru. Oceňuji jejich rychlost, pružnost, odbornost a vstřícnost..“

Marek Šubr,
Marketing Specialist, Česká spořitelna, a.s.

„Se společností g82 jsem spolupracovala při vypracování výsledků pro zaměstnanecký průzkum. Spolupráce byla velmi klidná a profesionální. Dostalo se nám užitečných rad, jak se k problému postavit, a ochoty zohlednit naše potřeby. Po celou dobu nám g82 vycházela vstříc časově a uměla se vypořádat s našimi požadavky na změny. Dostali jsme přehledný nástroj pro práci s výsledky. Navíc bylo vždy milé kolegy z g82 potkávat. Žádný stres, pohoda a vysoká odbornost. “

Pavlína Jiříková,
Head of engagement, Česká spořitelna, a.s.

„S agenturou g82 úspěšně spolupracujeme od roku 2009 na projektech zaměřených na značku, komunikaci, spokojenost i produkty. Realizovali jsme projekty kontinuální, obsáhlé výzkumy i rychlé ad-hoc studie. Na naší spolupráci oceňujeme zejména porozumění zadání včetně interních a tržních souvislostí, inovace při designování výzkumů, analytické a interpretační schopnosti. Vyhovuje nám také flexibilita a rychlost agentury. “

Jitka Schrothová,
Senior market research specialist, T-Mobile Czech Republic

“Se společností g82 spolupracujeme od jejího vzniku. Společnost g82 pro nás realizuje jak pravidelné, tak i adhoc výzkumy. Na agentuře nejvíce oceňujeme jejich vysokou profesionalitu, flexibilitu, ochotu a především vysokou schopnost správně pochopit naše potřeby. Jejich výstupy z výzkumů nám vždy odpoví na naše otázky a jsou vždy relevantní pro naše rozhodnutí. “

Kateřina Jirásková,
CMI Specialist Senior, AHOLD Czech Republic a.s.

 „Agentura g82 disponuje velmi kvalifikovaným lidským kapitálem a je tak schopná nabídnout velmi sofistikované a efektivní řešení náročných výzkumných úloh v oblastech pokročilých statistických metod (máme široké zkušenosti v oblasti conjoint). Jejich přístup je aktivní a proklientský.“

Jan Krejčí,
Head of Customer Insight, Telefónica CR

„G82 je tým zkušených odborníků, kteří každý den pomáhají firmám jako Kofola, ČSOB, T-Mobile a dalším přiblížit se svým zákazníkům a doručit jim ten pravý produkt. Jde o jednu z nejlepších agentur na oblast výzkumu trhu a poznání/rozkrytí potřeb klientů. Zvládají a jsou schopni doporučit široké spektrum metod výzkumu trhu, bez toho aniž by klienta přespříliš zatěžovali nebo se snažili působit vědátorsky. Zaměřují se na vyřešení problému klienta, na nalezení řešení. I kdyby tímto řešením mělo být doporučení: výzkum nedělat. Zkrátka jsou silní v kramflecích a své výsledky a doporučení umí dobře vysvětlit a prodat.“

Radim Sedlář,
Consultant - Market Research, User Experience, Customer Insight, RobertNemec.com

„S G82 jsme na československém a polském trhu realizovali mnoho důležitých výzkumů. Oceňuji, že kromě profesionálního vedení celé zakázky (sestavení dotazníku, sběr dat, tvorba a prezentace závěrečné zprávy), se "náš tým" aktivně zapojil do tvorby positioningu našich klíčových značek Rajec, Vinea, Kofola nebo Jupí. Realizované workshopy nám pomohly vyjasnit si další strategické směřování našich značek. Využití výzkumu založeném na zkoumání archetypů považuji za dobrou investici“

Jiří Vlasák,
Obchodní ředitel Hoop Polska, dříve Marketing Director, Kofola CS

“Agenturu G82 bereme jako dlouhodobého profesionálního partnera, partnera s citem a hlubokým porozuměním nejen pro chování spotřebitele, ale hlavně s porozuměním pro náš segment, což je pro nás absolutně klíčové. Ne každá agentura toto může nabídnout.“

Ondřej Roček,
Marketing Director, Rémy Cointreau

“Spolupráce s g82 je vždy přínosná. Dokáží doporučit nejvhodnější druh výzkumu a především jej dokáží prakticky vyhodnotit.“

Petr Macháček,
Junior Brand Manager, Intersnack, a.s.

“S prieskumnou agentúrou g82 spolupracuje naša firma od jej vzniku niekoľkokrát ročne a počas celého obdobia sme boli s jej prácou spokojní. Pri našej spolupráci si najviac ceníme spoľahlivosť, profesionalitu, inovatívnosť a proaktivitny prístup. Pri realizácii náročných projektov patrí medzi prvé agentúry, s ktorými uvažujeme spolupracovať.“

Marta Cichá,
Marketing Analyses Specialist, Slovak Telekom a.s.

 „Od spoluprace s prieskumnou agenturou ocakavam nie len know-how v oblasti nastavenia metodiky prieskumu podla potrieb klienta, ale za rovnako dolezite, ak nie dolezitejsie, povazujem schopnost vytazit zo zozbieranych dat maximum pre operativne a strategicke biznis rozhodnutia. Na spolupraci s agenturou g82 si najviac cenim partnersky vztah a profesionalitu, pochopenie nasich potrieb ako aj expertnu znalost sektora  a konzultacie, ktore investiciam do prieskumu davaju tu spravnu pridanu hodnotu.“

Martina Mjartanová,
Head of marketing, Západoslovenská Energetika
Nahoru