Něco navíc
Díky mnoha letům ve výzkumu známe naše klienty velmi dobře. To nám pomáhá neptat se na něco, co jsme již zjistili. Takže našim klientům šetříme peníze na řešení nových problémů, ne těch starých.
Někdy to nejtěžší je říkat jednoduše věci, které pocházejí ze složitých analýz. Snad už jsme se to naučili.
Výzkum představuje vždy pokřivené zrcadlo; snažit se toto pokřivení odstranit má smysl jen do určité míry. Daleko účinnější je toto pokřivení znát a pracovat s ním. Čím lépe ho poznáme, tím lepší výsledky dostanou naši klienti.
Zákazník v každé studii určuje pravidla; naším úkolem je pouze hlídat, aby se neobrátila proti němu samotnému. Doby, kdy se analýzy dělaly jen pro radost z poznání samotného, jsou (naštěstí) už pryč.
Jsme spolehliví profesionálové, kteří věří, že můžete na trh přijít s mnoha zajímavými produkty, a jsme tu proto, abyste si nepřestávali uvědomovat své možnosti a posouvali se dál.
Když si stěžujete na zákazníky, že nedělají přesně to, co byste chtěli, tak je ten správný čas obrátit se na nás.
Někteří naši klienti říkají „Chceme být na trhu pro každého.“. Podle nás to v dnešní době neplatí a ideální je si to vůbec nemyslet, případně to alespoň nikomu neříkat.
Existují tři typy firem, které dělají výzkumy: Ty běžné je realizují, až když se jim nedaří. Ty lepší je dělají, když se jim nedaří a také když se jim opravdu daří. A ty nejlepší s námi pracují stále, protože svět kolem nás se neustále vyvíjí a je třeba na změny rychle reagovat.